Web 3.0 Teknolojisi

Hayatımızı dahada fazla kolaylaştıracagına inanıyorum fakat endişelerimde yok degil alışkın oldugumuz kultur ve yuzyuze iletişmden bizi koparacagını duşunuyorum insanlar daha fazla kolaylık geldigi için internete adpte olmuş ve neredeyse pcden hiç ayrılamayacak hale gelecek gibi, teknolojinin korkutucu yanlarından biri bu olsa gerek..

Fakat artık ulkemizde genç beyinler,( farklı egitim yontemleri ile yetişmiş nessiller) ortaya çıkacagı için her şeyi amacına gore kullanabilme yetenekleri olacaktır diye umut ediyorum..

web 3,0 bana (soguk demeden erzurum cevabını verecek bir internet teknolojisi gibi geliyor D:)

Herşeyi yapmasını bekeldiginiz akıllı internet deniliyor.

Peki bu ne?

Ben pc yi açar açmaz bana sıkça girdigim alışveriş sitelerini gmailimi ve facebook sayfamı açması gibi geliyor bana

Hızlı , etkili ve verimli

Her zaman bir ust versiyon onceki versiyondan daha gelişmiş demektir. Web 3.0 da bundan önceki çıkmış web 2.0 teknolojisinden daha iy olacagı kesinn..

Bir başka kişinin yasında okumuş oldugum bu örnegi sizlerle de paylaşmak istiyorum..Eminin kafanızda guzel şekiller bırakacaktır.

Web 3.0 daha çok interneti bir yapay zeka ağı olarak kullanmayı amaçlıyor…
örneğin siz bir öğretmensiniz ve bir yere tinniniz söz konusu, evlisiniz ve bir de orta öğrenimde 
okumakta olan çocuğunuz var,tain meseleniz için yeni nesil bir web 3.0 sitesine bu bilgileri giriyorsunuz ve arama motorları bu verilerle sorgulara başlıyor ve size en yakın, çocuğunuza ve eşinize uygun iş alanlarının olduğu illeri sizin için bir kaç sn de sıralıyor…

Categories: Yazılarımm | Yorum bırakın

Yazı dolaşımı

Yorum bırakın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Okan Alkan

beyin bedava...

Muharrem AydIN

BİR BÖTE MEZUNU